Zakumaj.pl

Ćwiczenia na szczupłe łydki i uda

Ćwiczenia na szczupłe łydki i uda

Łydki i uda to dość problematyczne części ciała, które nastręczają problemów niejednej kobiecie. Często, nawet regularnie ćwicząc chudnie się z brzucha, z ramion, a z nóg nie. Zazwyczaj jest to wynik zapominania o ćwiczeniach dobrych na problematyczne partie ciała. Żeby wysmuklić nogi, można wypróbować propozycje podane poniżej.

  • Ćwiczenie nr 1

    Ćwiczenie nr 1

    Pierwsze ćwiczenie wymaga stanięcia na wprost ściany. Już samo to sprawia, że może być z powodzeniem wykonywane w domu. Oprzeć dłonie o ścianę, łokcie wyprostowane, następnie wysunąć jedna nogę w przód, stopniowo uginając ją, bez odrywania jej od podłoża. Podczas uginania powinno odczuwać się napięcie mięśni. Wytrzymać tak 5 sekund, po czym wrócić do pozycji wyjściowej. Powtórzyć to samo dla drugiej nogi. Dzięki temu łydki będą miały znacznie lepiej rozciągnięte mięśnie.

Strona 1 z 5
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz