Zakumaj.pl

Dobre ćwiczenia na zgrabne nogi

Dobre ćwiczenia na zgrabne nogi

Zgrabne nogi to marzenie wielu, przede wszystkim kobiet, które często są z tej części ciała niezadowolone. Na szczęście, żeby mieć zgrabne nogi, nie jest konieczne poddawanie się zabiegom chirurgicznym ani głodzenie się. Tym, co ma na nie największy wpływ, są ćwiczenia, a te można wykonywać we własnym domu, nawet jeśli ma się na nie tylko 10 minut. Istotne jest jedynie, żeby wybrać ćwiczenia, które wysmuklają właśnie nogi, wybrać muzykę i ćwiczyć, ciesząc się efektem, który pojawi się bardzo szybko.

  • Pierwszy krok

    Pierwszy krok

    Z pewnością masz jakąś ulubioną muzykę. Wykorzystaj to i skomponuj listę utworów, które będą przyjemne do ćwiczenia i słuchania. Najlepiej, aby było to coś szybszego, rytmicznego. Oczywiście nawet przy balladzie można ćwiczyć, jednak znacznie lepiej robić to przy dźwiękach zagrzewających do ruchu.

  • Drugi krok

    Drugi krok

    Zazwyczaj piosenki trwają 3 minuty. Po włączeniu pierwszej rozpocznij wykonywanie przysiadów i rób je bez przerwy, aż do zakończenia się utworu. Nie muszą być bardzo szybkie, chodzi o to, aby przez ten krótki czas wykonywać określony ruch – przysiady to w końcu jedno z najlepszych ćwiczeń dla nóg.Dla utrudnienia lub gdy będziesz już zaawansowanym sportowcem, włóż pomiędzy uda piłkę lekarską, aby utrudnić sobie ćwiczenie, jak również żeby wysmuklić szybciej wnętrze ud.

  • Trzeci krok

    Trzeci krok

    Po zakończeniu się piosenki odpocząć 5 – 10 sekund i włączyć kolejny utwór. Tym razem nie robić przysiadów, lecz stanąć na palcach i wytrzymać tak przez cały czas trwania piosenki. Ćwiczenie takie spowoduje napięcie mięśni, zwłaszcza łydek, dlatego może pojawić się delikatny ból w ich okolicy. Jeżeli nie jesteś w stanie go wytrzymać – skończ ćwiczenie wcześniej, jeśli dasz radę, dokończ je. Z biegiem czasu ból nie będzie się pojawiał, ponieważ mięśnie będą dostatecznie wyćwiczone.

  • Czwarty krok

    Czwarty krok

    Ostatnia piosenka powinna mieć nie więcej niż 2 minuty. W trakcie jej trwania należy usiąść po turecku przy ścianie, plecami opierając się o nią, a uda docisnąć do podłogi. Wytrzymać w takiej pozycji, ile jest to możliwe. Jeżeli uda będą nadmiernie boleć – przerwać.Po zakończonym zestawie ćwiczeń zrelaksować się, oddychając głęboko, a nogi dodatkowo uraczyć peelingiem, który wygładzi je oraz poprawi krążenie.