Zakumaj.pl

Jak dbać o dobrą atmosferę w pracy?

Jak dbać o dobrą atmosferę w pracy?

Na atmosferę w pracy mają wpływ przede wszystkim pracownicy. Nawet najbardziej toksyczny szef nie zdoła jej popsuć, gdy będą trzymali się razem. Są to jednak marzenia ściętej głowy, gdyż każda społeczność powoduje formowanie się mniejszych grup, które walczą ze sobą. W pracy wydaje się to być cechą charakterystyczną. Dlaczego? Może winę ponosi zarabiany pieniądz, może stanowisko, być może jeszcze inne nikomu nieznane względy i powody? Pamiętaj, że wchodzenie do jakiejkolwiek grupy nie jest Ci odgórnie nakazane. Możesz pozostać sobą, a swoją szczerością i pozytywnym nastawieniem zarażać zwaśnione strony.

  • Siła śmiechu i uśmiechu

    Siła śmiechu i uśmiechu

    Aby tworzyć dobrą atmosferę w pracy, zamiast rozgryzać, kto z kim trzyma, lepiej pozostań sobą. Uśmiechaj się do wszystkich, żartuj i bądź nienagannym optymistą. Szczere mówienie pomoże Ci również wtedy, gdy w domu nie będzie się wszystko układało najlepiej. Traktuj pracę jako odskocznię od domowych trosk. Bądź tam na „możliwym luzie” tak, by zarażać innych uśmiechem i śmiechem. Taki nawyk z łatwością pozwoli Ci odrywać się od płaszczyzny domowej i zadba o dobrą atmosferę w pracy.

Strona 1 z 4
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz