Zakumaj.pl

Jak poprawnie wykonać pozycję wojownika w jodze?

Jak poprawnie wykonać pozycję wojownika w jodze?

Dzięki różnorodności pozycji w jodze można znaleźć coś ciekawego dla siebie. Jedną z pozycji, które są szczególnie warte wykonania jest pozycja wojownika zapewniająca sprawność psychiczną oraz fizyczną. Jednocześnie jest to pozycja, która może rozciągnąć uda, zwłaszcza ich wewnętrzną stronę, biodra, klatkę piersiową oraz wzmacnia mięśnie ramion oraz brzucha, czyli prawie wszystkie partie ciała.

  • Pierwszy krok

    Pierwszy krok

    Stopy rozstawić na całą szerokość – stanie powinno być swobodne, nie można odczuwać bólu podczas rozkroku. Po przyjęciu takiej pozy podnieść ręce do góry, a następnie rozstawić je na boki, prostopadle do podłogi. Dłonie powinny być skierowane wewnętrzną stroną w dół. Aby lepiej skoncentrować się i osiągnąć większą przyjemność z ćwiczenia, warto włączyć sobie dodatkowo muzykę relaksacyjną bądź dźwięki natury, które ułatwią oczyszczenie umysłu.

Strona 1 z 4
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz