Zakumaj.pl

Jak skutecznie schudnąć w 2 tygodnie?

Jak skutecznie schudnąć w 2 tygodnie?

Im bliżej do wielkiego wyjścia na plażę w stroju kąpielowym, im bardziej temperatura wymusza zrzucanie kolejnych elementów garderoby, tym bardziej marzy się o zrzuceniu nadprogramowych kilogramów. Co więc, gdy do urlopu pozostały 2 tygodnie, a fałdki nadal istnieją? Można wypróbować kilka trików, które pozwolą na szybkie zrzucenie niechcianej tkanki tłuszczowej. Oto one.

  • Zapewnij ciału błonnik

    Zapewnij ciału błonnik

    Problemy ze zrzuceniem wagi lub z jej przyrostem, mimo że nie je się przesadnie wiele, to często efekt za małej ilości błonnika w spożywanych posiłkach. To on jest odpowiedzialny za oczyszczanie organizmu z zanieczyszczeń, jak również lepszą pracę jelit. Z tego powodu trzeba jadać więcej płatków owsianych, pieczywa pełnoziarnistego, owoców, zwłaszcza jabłek oraz warzyw, głównie zielonych. Zapewnienie regularnego wypróżniania jest istotne dla zrzucenia zbędnego ciężaru.

  • Pij wodę przed jedzeniem

    Zalecenia, aby popijać wodę przed posiłkiem, nie są wymysłem. Dobrze jest, zwłaszcza przed obiadem, wypić 1 – 1,5 szklanki wody, która wypełni żołądek, zmniejszając jego możliwości. Ten sposób pozwoli na zjedzenie mniejszej ilości pokarmów. Wodę najlepiej wypić na 20 – 30 minut przed jedzeniem.

  • Ograniczaj cukier

    Ograniczaj cukier

    Posłodzenie kawy lub herbaty 1 łyżeczką cukru to nie zbrodnia, jednak podjadanie ciasteczek, cukierków oraz innych słodkości to gotowy przepis na zbędne kilogramy. Żeby zrzucić je szybciej i wysmuklić sylwetkę w 2 tygodnie, należy ograniczyć spożywanie cukru i produktów, które go zawierają. Dotyczy to słodyczy, napojów gazowanych, a nawet dużej ilości owoców, w których jest sporo cukru. Już samo odstawienie takich składników jadłospisu poprawi wygląd ciała.

  • Jedz mniejsze porcje

    Jedz mniejsze porcje

    Jedzenie mniejszych porcji to kolejny sposób na schudnięcie. Aby zacząć tak jeść, warto zmienić duże talerze na mniejsze. Na większych mała porcja jedzenia będzie budziła chęć zjedzenia dokładki, natomiast mały talerz będzie wyglądał na pełen produktów, więc nadmierny głód się nie obudzi. Dobrze jest pamiętać również o jedzeniu powoli i dokładnym przeżuwaniu.

  • Wykonuj ćwiczenia

    Wykonuj ćwiczenia

    Nawet jeśli masz na schudnięcie jedynie 2 tygodnie, nie rezygnuj z ćwiczeń. Szybki spacer, podnoszenie hantli, aerobik, brzuszki, bieganie, jazda na rowerze – każda aktywność fizyczna jest cenna, ponieważ nie tylko pomaga schudnąć, lecz również kształtuje sylwetkę. Zamiast zwisającej skóry ma się jędrne kształty, które aż chce się pokazywać, nie tylko sobie przed lustrem.