Advertising
Zakumaj.pl

Jak wykorzystać e-booki jako narzędzie marketingowe?

Opiekun artykułu: radlowska
Jak wykorzystać e-booki jako narzędzie marketingowe?

Jak wykorzystać e-booki jako narzędzie marketingowe?

E-booki to doskonałe narzędzie marketingowe. Umieszczony na stronie internetowej poradnik albo krótki kurs w postaci darmowego e-booka jest doskonałą zachętą do zainteresowania się tą witryną i ofertą firmy, a jeśli warunkiem pobrania e-booka jest dopisanie się do listy mailingowej, zyskujemy kolejnego klienta. Jak wykorzystać e-booki jako narzędzie marketingowe, dowiesz się z tego artykułu.

Advertising
Advertising
  • Jak napisać dobrego e-booka?

    Jak napisać dobrego e-booka?

    Aby e-book spełnił swoje zadanie, musi być starannie przygotowany. Po pierwsze, precyzyjny tytuł, określający zawartość. Po drugie, dobrze wybrany temat. Po trzecie, język poprawny i dobrany odpowiednio dla danej grupy docelowej. E-book nie musi być opasłym dziełem. Wręcz przeciwnie, lepiej, żeby był krótki. Może to być nawet kilkanaście stron. Ważne, by w sposób wyczerpujący przekazywał konkretne informacje na precyzyjnie zdefiniowany temat.

  • Jak zainteresować klienta?

    Jak zainteresować klienta?

    Aby zainteresować klienta, trzeba zaspokoić jego potrzebę lub rozwiązać problem. E-book powinien zawierać informacje, których ludzie szukają, rzeczowe, konkretne i wyczerpujące. Wtedy odbiorcy będą usatysfakcjonowani. Wybór tematu powinien być bardzo staranny, należy zapoznać się z dostępnymi materiałami i ocenić, czy nasze opracowanie wzbudzi zainteresowanie odbiorców. Warto pamiętać, że niektóre tematy są bardzo popularne i dlatego opracowań jest dużo, ale może też być tak, że temat jest dość egzotyczny i interesuje się nim niewiele osób.

  • Jak udostępniać e-booka?

    E-book, który ma generować ruch na stronie, powinien być darmowy. To nie tę publikację sprzedajemy, ale przedmioty z naszej oferty. E-book jest przynętą, zachęca do odwiedzenia strony i zapoznania się z tym, co można tu kupić. Zarabiamy na naszym asortymencie dzięki temu, że częściej ktoś zagląda na naszą stronę.

  • Jak tworzyć listę mailingową?

    Oferując darmowego e-booka, mamy możliwość pozyskiwania adresów mailowych zainteresowanych osób. Tak zdobyte adresy są prawdziwe, a my działamy legalnie. Wystarczy zaproponować użytkownikowi pobranie e-booka w zamian za zapisanie się na biuletyn. Zyskujemy klienta, któremu możemy regularnie wysyłać informacje handlowe.

  • Jak rozpropagować e-booka?

    Aby więcej osób odwiedziło naszą stronę internetową, dostępnego tam e-booka trzeba zareklamować gdzie indziej. Można wykorzystać do tego celu profil firmowy na Facebooku albo blog. Koniecznie trzeba poinformować, że e-book to bonus, i wyraźnie wyeksponować link. Jeśli jest taka możliwość, link umieszczamy na stronach o tematyce zbliżonej do naszej. Łatwo możemy się zrewanżować, umieszczając na końcu swojego e-booka linki do tych serwisów.

Popularne tagi
  • dykcja
  • popularność marki
  • artykuły reklamowe
  • reklama w mediach
  • e-book
  • target
  • strategia offline
  • strona internetowa
  • czcionka
  • głos
  • prasa
  • przemawianie
  • strategia w internecie
  • wizerunek
  • prezentacja biznesowa
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising