Zakumaj.pl

Jak wypromować się w mediach?

Jak wypromować się w mediach?

Style życia ludzi potrafią się naprawdę różnić. Jedni wolą spędzać czas przy książce, w zaciszu domowym, inni zaś najlepiej czują się wtedy, gdy w ich oblicze wycelowane są dziesiątki obiektywów. Nie trzeba dodawać, do której grupy ludzi kierowany będzie dzisiejszy tekst. Dziś zaistnieć w mediach jest dużo łatwiej niż jeszcze kilkadziesiąt, a nawet kilkanaście lat temu. Obraz mediów niestety podupadł na jakości i wśród masy niezbyt utalentowanych ani ciekawych celebrytów ciężko jest znaleźć wartościowe osobowości. Aby zaistnieć w mediach, teoretycznie nie musisz wcale się starać. Wystarczyłoby wywołać jakiś skandal, wybrać się w idiotycznym stroju na jakieś ważne wydarzenie lub obrazić kogoś na swoim blogu. To prosta droga do sławy, ale czy naprawdę zależy ci właśnie na tym? Pozostawiam to pytanie otwarte i podrzucam kilka innych pomysłów, które mogą pomóc w zdobyciu popularności.

  • Pisz bloga

    Pisz bloga

    W obecnych czasach nie sposób jest ignorować wpływu blogerów i vlogerów na współczesne media. Są oni coraz bardziej popularni i zdecydowanie wychodzą poza obszary swoich cichych kącików, które przez długi czas były enklawą, która tętniła życiem w środku, a na zewnątrz niewiele było słychać i widać. Teraz jest zupełnie inaczej. Blogerzy zdobywają coraz więcej kontraktów, stali się cennym oraz łatwym środkiem reklamowym i w niektórych przypadkach również celebrytami. Jeśli również pragniesz zaistnieć w mediach, rób to co oni. Znajdź ciekawą niszę i wykorzystają ją do cna na swój własny sposób. To raj dla wyrazistych osobowości oraz ludzi, którzy nie boją się bezpośredniej konfrontacji z fanami oraz antyfanami. Ważne, by mieć w miarę ciekawy pomysł oraz dobrze go zrealizować. Nikt nie wymaga od ciebie profesjonalizmu, więc nie musisz przejmować się małym budżetem. Co więcej, możesz przekuć to w zaletę.

  • Podróżuj

    Podróżuj

    W polskich mediach ciągle pokutuje fascynacja osobami z zagranicy. Obce kraje i kultury były przez długi czas dla Polaków czymś niedostępnym oraz egzotycznym, nawet jeśli dzieliliśmy z tymi krajami granicę. Po 1989 roku wszystko obróciło się do góry nogami, co ma swoje odzwierciedlenie w środkach masowego przekazu. Jest cała masa programów podróżniczych oraz osobowości medialnych, ludzi, którzy urodzili się zagranicą i swój sukces zawdzięczają chyba jedynie temu, iż udało im się w mniejszym lub większym stopniu opanować język polski. Wykorzystaj ten owczy pęd i znajdź swoje miejsce w mediach, opisując podróże. Połączysz dwie świetne rzeczy, czyli poznawanie nowych miejsc, a także pracę w mediach.

  • Zacznij od początku

    Pamiętaj, że wiele gwiazd, które codziennie pojawiają się w telewizji oraz na okładkach gazet, zaczynało od żmudnej, a czasem przykrej pracy. Niejednokrotnie sukces okupiony był setkami wyrzeczeń oraz zwątpień. Nie wszystko przychodzi tak łatwo, jak mogłoby się wydawać, więc nie nastawiaj się na to. Być może warto zacząć np. od pomocy przy realizacji niszowego programu, by z biegiem czasu trafić na ramówkę z własnych formatem?