Zakumaj.pl

Jak zorganizować sobie pracę?

Jak zorganizować sobie pracę?

Znasz to uczucie, kiedy siedząc w pracy, nie wiesz, w co ręce włożyć? Co powinieneś zrobić najpierw: wykonać telefony, uporządkować papiery, sprawdzić coś w magazynach i katalogach branżowych? Często taki natłok obowiązków sprawia, że czujemy się przepracowani, zmęczeni, a przez to zniechęceni. Wówczas to, zamiast zabrać się chociaż za jedną rzecz, odwlekamy wszystko i nie załatwiamy nic, przez co rośnie nam cała masa spraw do rozwiązania. Jeśli chcesz zacząć pracować produktywnie i nie mieć problemów z tym, że przychodzisz do biura i nie wiesz, za co masz się zabrać, koniecznie przeczytaj poniższy artykuł.

  • Kawa lub herbata

    Kawa lub herbata

    Na początek, zanim jeszcze zasiądziesz do biurka czy komputera, zrób sobie coś ciepłego do picia. Warto przychodzić wcześniej do pracy, aby spokojnie zaparzyć sobie kawę lub herbatę. Jeśli będziesz już miał filiżankę z napojem na biurku, to nie znajdziesz pretekstu, żeby po nią potem chodzić i się rozpraszać. Jeśli twój pracodawca nie ma nic przeciwko temu, żebyś podgryzał coś w czasie pracy, to ustaw sobie obok komputera talerzyk z cukierkami, ciastkami lub owocami.

Strona 1 z 4
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz