Zakumaj.pl

Korzyści z ćwiczeń jogi – dobry sen

Korzyści z ćwiczeń jogi – dobry sen

Joga to nie tylko sposób na relaks i uspokojenie po całym dniu. Ma również działanie lecznicze, z czego wiele osób nie zdaje sobie sprawy oraz potrafi wspomóc zasypianie. Jeżeli problemy ze snem pojawiają się codziennie, zamiast od razu sięgać po tabletki, można spróbować prostych pozycji z jogi, które spowodują łatwe zasypianie na całą noc.

  • Ćwiczenie nr 1

    Ćwiczenie nr 1

    Do wykonania ćwiczenia niezbędna jest mata do ćwiczeń, żeby było wygodniej. Stanąć na niej w rozkroku, następnie uklęknąć, nadal trzymając nogi w lekkim rozkroku. Pochylić się do przodu, podpierając się na całych rękach. Wraz z wysunięciem dłoni, głowa powinna znaleźć się pomiędzy nimi, tak żeby uszy były przy łokciach.

    Po przyjęciu odpowiedniej pozycji, zwinąć palce u stóp, po czym unieść biodra tak wysoko, jak to jest możliwe. Jeżeli odczuwa się ból lub opór nie należy unosić ich za wysoko na siłę. Dłonie powinny mocno dotykać podłoża, ręce być wyprostowane, biodra wypchnięte, a pięty oparte na macie. W takiej pozycji wytrwać przez 5-10 sekund.

Strona 1 z 4
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz