Zakumaj.pl

Gimnastyka poranna – jak ćwiczyć?

Gimnastyka poranna – jak ćwiczyć?

Nie od dziś lekarze powtarzają, że zrywanie się z łóżka zaraz po usłyszeniu budzika nie jest korzystne dla organizmu. Po przespaniu całej nocy ciało jest ospałe i powinno mieć czas na rozbudzenie się oraz przyśpieszenie krążenia krwi. W związku z tym warto każdego ranka wykonać kilka ćwiczeń, które zapewnią dobrą pracę mięśni oraz dobry humor.

  • Przeciąganie się

    Przeciąganie się

    Nie należy ignorować zalet, jakie ma przeciąganie, które również można potraktować jako ćwiczenie. Zamiast zrywać się z łóżka od razu po usłyszeniu dźwięku budzika, lepiej pozostać kilka minut w łóżku. Najpierw kilka sekund poleżeć w bezruchu, a następnie przeciągnąć się mocno, rozciągając nogi najdalej jak można – jeżeli na końcu łóżka ma się ramę mebla lub ścianę, można dotknąć jej palcami. Ręce wyciąga się za siebie i naciąga równie silnie, ale bez powodowania bólu mięśni. Dzięki temu całe ciało otrzyma sygnał do działania. Warto powtórzyć to 2 – 3 razy.

Strona 1 z 5
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz