Zakumaj.pl

Skuteczne sposoby wzmacniania dolnej części pleców

Skuteczne sposoby wzmacniania dolnej części pleców

Plecy są niezwykle narażone na zmęczenie, urazy oraz problemy wynikające z ucisku podczas pracy siedzącej. Ze względu na obecny sposób życia urazy związane z taką pozycją ciała i osłabieniem dolnej części pleców stają się powszechne. Aby uniknąć urazów, problemów w przyszłości, chorób zwyrodnieniowych kręgosłupa należy intensywnie wzmacniać tę partię ciała, w czym najlepiej sprawdzą się podane poniżej ćwiczenia.

  • Ćwiczenie nr 1

    Ćwiczenie nr 1

    Ułożyć matę do ćwiczeń na podłodze. Położyć się na brzuchu i ręce ułożyć do przodu, nogi prosto. Z takiej pozycji wyjściowej należy zacząć wykonywać takie ruchy, jak podczas pływania żabką. Dzięki temu, zwłaszcza dzięki ruchom nóg, poczuje się delikatne napięcie w dolnych partiach kręgosłupa. Na początku wystarczy 30-60 sekund powtórzeń, jednak z czasem można wydłużać czas jego wykonywania.

Strona 1 z 5
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz