Zakumaj.pl

Szybkie ćwiczenia na smukłe ramiona

Szybkie ćwiczenia na smukłe ramiona

Zwisające kawałki skóry na ramionach, nadmiar tłuszczyku w tej części ciała nie wygląda szczególnie estetycznie i wielu kobietom po prostu przeszkadza. Niestety nie każdy zestaw ćwiczeń powala modelować ramiona. Potrzebne są specjalne ćwiczenia, najlepiej z hantlami albo z butelkami z wodą. Już po pierwszym tygodniu ćwiczeń widać będzie wyraźną różnicę w wyglądzie mięśni.

  • Ćwiczenie nr 1

    Ćwiczenie nr 1

    Sięgnąć po hantle. Stanąć w lekkim rozkroku, trzymając je w ręku. Powoli uginać kolana, ręce odwodząc w tył, cały czas wyprostowane w łokciach. Po przyjęciu takiej pozycji zacząć zginać łokcie, ściskając mocno hantle. Nie napinać przesadnie stawów kolanowych, jednak nie zmieniać przyjętej pozy ciała.

    Miarowo zginać i prostować łokcie, pamiętając że ramiona powinny być cały czas w jednej pozycji, a plecy proste. Powtórzyć całość przynajmniej 20 razy albo odliczając 30 sekund.

  • Ćwiczenie nr 2

    Ćwiczenie nr 2

    Kolejne ćwiczenie nie wymaga hantli, ale należy zacząć je od położenia się na brzuchu na podłodze. Ręce zgiąć, układając na poziomie głowy, palcami stóp oprzeć się o podłogę. Nogi unieść, zginając w kolanach, po czym zacząć powoli unosić tułów, podpierając się na całych dłoniach. Oderwać brzuch od podłogi, napinając go mocno, ale nie wypinać pośladków, jak przy pompkach. Wytrzymać tak przez 15 sekund, po czym opaść niżej, jednak już nie dotykając podłoża brzuchem. Ponownie unieść się, podpierając się na rękach. Powtórzyć 2-3 razy.

  • Ćwiczenie nr 3

    Ćwiczenie nr 3

    Jednym z najprostszych ćwiczeń na pozbycie się niechcianego tłuszczyku na ramionach jest naprzemienne unoszenie hantli. Aby wykonać ćwiczenie, trzeba stanąć prosto – plecy proste, nogi rozstawione na szerokość bioder, ręce z hantlami wzdłuż ciała. W takiej pozycji zacząć podnosić hantle poprzez zginanie ręki w łokciu. Najpierw prawą, potem lewą, następnie znów prawą, zmieniając je w regularnym tempie. Podczas unoszenia ręce będą napinały się powoli rzeźbiąc kłopotliwe części ciała.

  • Ćwiczenie nr 4

    Ćwiczenie nr 4

    Następne ćwiczenie przypomina nieco pierwsze. Trzeba rozpocząć je od stanięcia w lekkim rozkroku, a następnie ugięciu nogi w kolanach. Ręce z hantlami powinny być opuszczone wzdłuż ciała. Po przyjęciu lekkiego siadu, można przejść do wymachy rękami rozpoczynając od wysunięcia prawej ręki z hantlami przed siebie, a lewej za siebie – bez zginania ich w łokciach. Od tego momentu wykonywać wymachy w przód i w tył. Ćwiczenie najlepiej wykonywać przez 60 sekund, machając hantlami z werwą, ale bez przesadnego pośpiechu, aby nie zrobić sobie krzywdy.

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz