Advertising
Zakumaj.pl

Jak pozbyć się konta na Facebooku?

Opiekun artykułu: szyszyl
Jak pozbyć się konta na Facebooku?

Jak pozbyć się konta na Facebooku?

Facebook jest dobrze znany niemal każdemu. Nawet jeśli nie posiada się własnego konta, z pewnością słyszało się o portalu oraz jego idei. Jest to portal społecznościowy. Zalogowani użytkownicy mogą dzielić się ze znajomymi – oraz z nieznajomymi, w zależności od profilu konta – swoimi zdjęciami, przemyśleniami, ciekawymi linkami, które znaleźli w sieci. Głównym założeniem Facebooka było zbliżenie ludzi ze sobą, jednak obecnie coraz większa liczba osób jest rozczarowana portalem i pragnie usunąć posiadane konto.

Advertising
Advertising
  • Problematyczne usuwanie

    Problematyczne usuwanie

    Logowanie, wylogowanie, ukrywanie obecności na stronie, tymczasowe usuwanie konta, wszystko to jest możliwe na Facebooku. Trudniejsze jest usunięcie konta na stałe, zwłaszcza że często ma się z nim powiązane profile na innych stronach. Trzeba uważać, żeby dostęp do nich nie zniknął razem z Facebookiem. Konieczne jest skuteczne usunięcie konta, co nie jest tak proste, jak w przypadku wielu innych stron. Istnieją nawet opinie, że nie da się od niego odciąć całkowicie.

  • Podlinkowane strony

    Logując się albo zakładając strony na innych portalach, które są obsługiwane również przez Facebook, warto wybrać opcję nie związaną z logowaniem się przed ten portal. Dzięki temu po usunięciu konta nie będzie się jednocześnie usuniętym z wielu innych stron. Najlepszym rozwiązaniem jest tradycyjne założenie konta, z loginem i hasłem, całkowicie odseparowanego od Facebooka. Znacznie ułatwi to późniejsze korzystanie z ulubionych witryn oraz ograniczy niemiłe zaskoczenie, że nagle nie ma się dostępu do swoich danych.

  • Krótka metoda usuwania konta

    Krótka metoda usuwania konta

    Najprostsza metoda usunięcia konta na Facebooku to zalogowanie się na nim, a następnie przejście do skrótu „usuń konto” bądź „delete account”, jeśli używa się wersji angielskiej. Po wybraniu tej opcji na ekranie wyświetli się komunikat o następującym brzmieniu: „Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta ani odzyskać żadnej zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować to konto, kliknij „Wyślij”.Po naciśnięciu wymaganego przycisku należy podążać za pojawiającymi się instrukcjami. Wśród nich będzie polecenie podania nazwy swojego konta, hasła, przepisania kodu z obrazka. Ma to gwarantować bezpieczne usunięcie konta tylko i wyłącznie przez jego właściciela, a nie przez osoby postronne. Po wykonaniu poleceń konieczne jest odczekanie 14 dni, po których konto zostanie usunięte. W tym czasie nie wolno logować się na konto, klikać „lubię” ani używać ikonek z Facebooka, ponieważ będzie to oznaczało rezygnację z usunięcia konta.

  • Długa metoda usuwania konta

    Długa metoda usuwania konta

    Usuwanie konta można wykonać również dłuższą metodą. Wymaga ona zalogowania się na swoje konto i przejścia do zakładki o nazwie „pomoc”. Tam należy odszukać dział „usuń konto” oraz znaleźć najczęściej zadawane pytania. W odpowiedzi na nie Facebook poda dane dotyczące usuwania konta, usuwania danych, zdjęć, postów oraz komentarzy. Na końcu listy tego, co zostanie usunięte, pojawi się przekierowanie do usunięcia konta zaczynające się od regułki mówiącej, że konto zostanie trwale usunięte. Jeżeli jest się zdecydowanym, trzeba nacisnąć przycisk „wyślij” i podążać za wskazówkami, które będą pojawiały się na ekranie. Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych danych na usunięcie konta czeka się 2 tygodnie.

Popularne tagi
  • rzeczywistość
  • ustawienia prywatności
  • nazwisko
  • zasady blokowania znajomych
  • znajomi na facebooku
  • opcja
  • zdjęcie z wyjazdu
  • ciekawe zdjęcie
  • portal społecznościowy
  • ograniczenia na facebooku
  • opcje strony
  • grupa znajomych
  • status związku na facebooku
  • bezpieczeństwo na facebooku
  • blokowanie na facebooku
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising