Advertising
Zakumaj.pl

Inne (4)

  • Jak skutecznie prowadzić negocjacje?

    Negocjacje wymagają od nas podejmowania decyzji w zmieniających się okolicznościach, kiedy nie zawsze jesteśmy dobrze zorientowani, jakie zamiary ma nasz oponent i czego oczekuje. W tej sytuacji nie jest łatwo o zachowanie dystansu i opanowanie emocji, a jest to konieczne, by negocjacje zakończyły się dla nas powodzeniem. Trzeba pokonać niepewność i wierzyć w siebie, by osiągnąć sukces. Warto nauczyć się podstaw negocjacji, ponieważ mamy z nimi do czynienia nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym. Negocjować można zarówno cenny kontrakt dla swojej firmy, jak i cenę sprzedaży używanego samochodu. Jak skutecznie prowadzić negocjacje, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    marekk

  • Jak przeprowadzić rozmowę biznesową podczas lunchu?

    Lunch biznesowy to doskonała forma prowadzenia negocjacji handlowych. Spotkanie na neutralnym gruncie zamiast w siedzibie firmy gwarantuje mniej napiętą, miłą atmosferę, a smaczny posiłek i eleganckie otoczenie wprawiają w dobry nastrój. W takich warunkach znacznie lepiej się rozmawia i łatwiej przekonać kontrahenta do naszej propozycji. Jednak aby rozmowa biznesowa zakończyła się sukcesem, trzeba przestrzegać pewnych zasad. Jak przeprowadzić rozmowę biznesową podczas lunchu, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    lucia

  • Przygotowanie do negocjacji – podstawowe zasady

    Negocjacje towarzyszą nam przez całe życie. Już jako dzieci negocjujemy z rodzicami kupno nowej gry, późniejsze pójście spać czy dłuższy czas spędzony przy komputerze. Im jesteśmy starsi, tym poważniejsze kwestie stają się tematem negocjacji, a gdy stajemy się dorośli, często dotyczą one spraw naprawdę zasadniczych. Nie można prowadzić jakiejkolwiek działalności bez umiejętności negocjacji. Jednak aby odnieść sukces, trzeba się do negocjacji odpowiednio przygotować. Czytaj więcej »

    febraa

  • Jak sobie poradzić z atakiem czarnego PR?

    PR służy do kreowania marki albo pozytywnego wizerunku danej osoby i jest działaniem jak najbardziej etycznym. Zdarza się jednak, że konkurencja sięga po nieuczciwe metody i wykorzystując różne media, w tym Internet, rozpowszechnia nieprawdziwe lub odpowiednio spreparowane informacje, które przedstawiają firmy i ludzi w złym świetle i niszczą ich wizerunek. To zjawisko zostało nazwane „czarnym PR”. Czarny PR opiera się na manipulacji i jest nieetyczny. Jest także niebezpieczny, ponieważ fałszywe informacje są nie do odróżnienia od prawdziwych, a zniesławiająca kampania na ogół jest bardzo dobrze przygotowana. Ponieważ czarny PR powoduje wymierne straty, trzeba się przed nim bronić. Można zwrócić się do specjalistycznej firmy oraz podjąć kroki prawne. Wiele można także zdziałać we własnym zakresie. Kilka porad na ten temat znajdziesz w tym artykule. Czytaj więcej »

    lazeka

  • 1
Advertising
Advertising