Advertising
Zakumaj.pl

Prowadzenie firmy (2)

  • Jak poradzić sobie z zarządzaniem projektem?

    Zarządzanie projektem w firmie to zaszczytna funkcja, ale i ogromna odpowiedzialnośc. Wymaga umiejętności przewidywania, nawiązywania relacji z ludźmi, zdolności logistycznych i sporej wyobraźni. Jak sobie poradzić z zarządzaniem projektem, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    martajg

  • Jak nadać list lub paczkę poleconą?

    Podobno pisanie i wysyłanie listów, pocztówek czy też kartek świątecznych to umiejętność, która już zanika. Rzeczywiście, w dobie powszechnego dostępu do komputerów i Internetu oraz umiejętności korzystania z tych narzędzi, można powiedzieć, że tradycyjna droga przekazywania informacji czy po prostu życzeń zanika. Jednak nawet jeśli osoby prywatne coraz rzadziej zaglądają na pocztę czy wrzucają coś do charakterystycznych czerwonych skrzynek, to jednak firmy, zwłaszcza te prowadzące sprzedaż internetową, nadal muszą korzystać z usług Poczty Polskiej, nawet jeśli tylko o czasu do czasu. Jeśli wysyłamy jakąś rzecz u nas zakupioną czy też ważne dokumenty, to powinniśmy nadać je tak zwanym poleconym. Dlaczego? I jak to zrobić? Dowiesz się z tego artykułu. Przyda ci się on nawet wówczas, gdy nie masz firmy, a na przykład chcesz życzyć komuś wesołych świąt. Czytaj więcej »

    szalllona

  • 1
Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • plan
  • zakres projektu
  • firma
  • biznes
  • wysyłanie przesyłek
  • zasoby ludzkie
  • projekt
  • list polecony
  • dokumentacja projektu
  • harmonogram
  • wysyłanie listów
  • termin realizacji projektu
  • budżet projektu
  • przepływ informacji
  • nadawanie paczek
  • zasoby finansowe
  • zarządzanie projektem
  • cel projektu