Zakumaj.pl

Dobre ćwiczenia dla figury typu jabłko

Dobre ćwiczenia dla figury typu jabłko

Kobiety mają różne figury, często porównywane do owoców. Figura jabłko charakteryzuje się dość atletyczną budową oraz ramionami szerszymi od bioder. Jednak odpowiednie ćwiczenia potrafią nieco zminimalizować tę różnicę, zwłaszcza że panie typu jabłko mają przydatną tendencję do szybkiego uzyskiwania masy mięśniowej. Warto to wykorzystać i 3 razy w tygodniu robić serie ćwiczeń, które mogą pomóc w uzyskaniu ponętnego i zrównoważonego kształtu ciała.

  • Ćwiczenie pierwsze

    Ćwiczenie pierwsze

    Pierwsze proponowane ćwiczenie pomaga wzmocnić nogi oraz unieść pośladki, jeżeli nie są tak jędrne, jak powinny. Do wykonania ćwiczenia należy stanąć w lekkim rozkroku. Plecy wyprostowane, klatka piersiowa wyprostowana, ręce położyć na biodrach, po czym prawą nogę odwieść do tyłu, stopniowo zginając obie nogi w kolanach – tak, jakby chciało się klęknąć. Najlepiej nie zginać kolan gwałtownie, lecz obniżać tułów, nie schodząc jednak do całkowitego zgięcia. Wytrzymać w takiej pozycji 5 sekund, napinając mięśnie, po czym wrócić do pozycji wyjściowej. Powtórzyć 3-4 razy.

Strona 1 z 4
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz