Zakumaj.pl

Jak ćwiczyć ramiona dzięki hantlom?

Jak ćwiczyć ramiona dzięki hantlom?

Zgrabne, umięśnione lekko oraz mocne ramiona nie tylko lepiej wyglądają, ale również pomagają w codziennym życiu. Jednak zadbanie o nie wymaga cierpliwości i pomysłu. Samo wcieranie balsamu co wieczór nie pomoże w uzyskaniu szybkich i zgodnych z oczekiwaniami efektów. Ciału trzeba pomóc i ćwiczyć, a na ramiona najlepiej działają ćwiczenia z hantlami.

  • Ćwiczenie nr 1

    Ćwiczenie nr 1

    Położyć się na plecach na macie do ćwiczeń albo na dywanie, żeby nie spowodować u siebie bólów kręgosłupa. W ręce chwycić hantle – początkowo najlepiej ćwiczyć z obciążeniem 1kg, z czasem je zwiększając. Kolana ugiąć pod kątem 90 stopni, stopy oparte na podłodze, nie powinny być odrywane od podłoża podczas ćwiczeń. Ręce z hantlami unieść w górę, a następnie z takiej pozycji zacząć zginać w łokciach. Powinien dać się odczuć nacisk na klatkę piersiową – ale nie ból! Ręce zginać i prostować powtarzając przez 10-15 razy. Jest to bardzo dobre ćwiczenie na mięśnie barków oraz wzmacnianie mięśni klatki piersiowej, co jest ważne zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.

Strona 1 z 4
Pokaż wszystko »
Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz