Advertising
Zakumaj.pl

Marketing bezpośredni (6)

  • Jak poprawnie zredagować ofertę handlową?

    Każdy, kto sprzedaje produkty lub usługi, powinien umieć napisać ofertę handlową. Aby klient kupił produkt, musi wiedzieć o jego istnieniu i być nim zainteresowany. To właśnie zapewnia nam oferta handlowa. Jednak napisanie skutecznej oferty to prawdziwa sztuka, zajmują się tym zawodowi copywriterzy. Czy to znaczy, że taki tekst koniecznie trzeba zamówić w profesjonalnej firmie? Nie jest to konieczne, gdy zna się podstawowe zasady redagowania ofert. Jak poprawnie zredagować ofertę handlową, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    ksiecio

  • Rozmowa z klientem – najważniejsze zasady

    Aby rozmowa z klientem zakończyła się sukcesem, czyli podpisaniem umowy, powinna przebiegać w określony sposób. Niewłaściwe przedstawienie oferty spowoduje, że rozmówca nie okaże zainteresowania nią i nie będzie chciał wracać do tego tematu w przyszłości. Dlatego warto opanować technikę prowadzenia rozmów handlowych. Zasady są bardzo proste i można się ich łatwo nauczyć. Czytaj więcej »

    zunia

  • Jak sobie poradzić z trudnym klientem?

    Kim jest „trudny klient”? Nie zawsze jest to osoba, która urządza konsultantowi z infolinii albo pracownikowi BOK-u awanturę zupełnie bez powodu. Czasy są trudne, ludzie zapracowani i zestresowani i może się zdarzyć, że komuś „puszczą nerwy”, gdy coś nie idzie po jego myśli. Nie znaczy to jednak, że nie można z takim klientem dojść do porozumienia. Wiele zależy od taktu i umiejętności pracownika, któremu przyszło z takim rozgniewanym klientem rozmawiać. Warto jednak się postarać, by nie stracić klienta, bo pozyskanie nowego na to miejsce wcale nie jest łatwe. Jak sobie poradzić z trudnym klientem, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    szajbuska

  • Zasady przeprowadzania badania rynku

    Badanie rynku to bardzo ważny element strategii marketingowej i powinno poprzedzać każdą decyzję biznesową, na przykład założenie własnej firmy albo wprowadzenie nowego produktu do oferty. Badanie rynku ma na celu określenie, czy jest popyt na dany produkt, kto go kupi, czy ktoś inny już go produkuje, jak kształtują się ceny itp. Bardzo ważne są nawyki i preferencje konsumentów. Bez rzetelnych badań rynku trudno o prawdziwy sukces biznesowy. Czytaj więcej »

    wedkarz

  • Jak dobrze i skutecznie rozmawiać z klientem przez telefon?

    Niezależnie od branży, w jakiej się pracuje, w ciągu całego życia zawodowego prawdopodobnie każdy z nas będzie musiał wykonać telefon do klienta. Jeśli nie robi się tego codziennie, taka rozmowa może powodować zdenerwowanie i niepewność, co do jej poprawnego wykonania. Oto kilka rad, które mogą pomóc opanować stres oraz dobrze pokierować rozmową. Czytaj więcej »

    angi

  • Jak używać sztuki perswazji?

    Sztuka ta towarzyszy nam nie od dziś. Przekonywanie dziecka przez rodziców jest przecież niczym innym. Na tym przykładzie widać, że nie musi być ona odbierana jako negatywna metoda nakłonienia i zjednania odbiorcy. Sztuka perswazji przydaje się w wielu miejscach i sytuacjach, nie tylko w biznesie. To, jak zostaniemy odebrani i czy ktoś pójdzie naszym tropem, w głównej mierze zależy od tego, jakim zamiarem będziemy się kierować i od efektu, jaki chcemy uzyskać. W osiągnięciu celu ważne jest, aby nie używać manipulacji, która jest bardzo źle postrzegana. Czytaj więcej »

    kondit

  • 1
Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • oferta handlowa
  • gratis
  • biznes
  • public relations
  • stres
  • segmentacja rynku
  • rozmowa biznesowa
  • jakościowe badanie rynku
  • klient
  • sprzedaż
  • mowa ciała
  • bonus
  • życie zawodowe
  • przekonywanie
  • prezentacja
  • reklamacja
  • negocjacje
  • praca zawodowa
  • rozmowa z klientem
  • zogniskowany wywiad
  • ankieta
  • oferta
  • infolinia
  • small talk
  • reklama