Advertising
Zakumaj.pl

Jak lepiej zapamiętywać w pracy?

Opiekun artykułu: madzienka
Jak lepiej zapamiętywać w pracy?

Jak lepiej zapamiętywać w pracy?

Znasz to uczucie, gdy masz wiele rzeczy na głowie i już naprawdę nie pamiętasz, czym w danej chwili miałaś się zająć? Chyba każdy to zna. Szczególnie wtedy, gdy praca wymaga od nas bycia w ciągłej gotowości i nieustępującej aktywności. Multum zadań, jakimi jesteśmy obarczani, to swego rodzaju znak czasów. Mogłabyś co prawda notować wszystko na karteczkach, lecz sama doskonale wiesz, iż w wielu przypadkach nie jest to możliwe. Gdyby zapisywać każde pomniejsze zadanie, to w tych karteczkach można by utonąć. Jak więc zorganizować sobie czas i lepiej zapamiętywać powierzone nam zadania?

Advertising
Pokaż wszystko »
Advertising
Popularne tagi
  • etat
  • współpraca
  • wystrój
  • laptop
  • nagroda
  • obowiązki
  • umysł
  • bhp
  • stanowisko
  • ćwiczenia dla oka
  • komputer
  • pobudka
  • jak się zachować w nowej pracy
  • relacje społeczne
  • praca
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising