Zakumaj.pl

Szczupła sylwetka w 30 dni – jak zdążyć do Sylwestra?

Szczupła sylwetka w 30 dni – jak zdążyć do Sylwestra?

Jest koniec listopada, więc z pewnością robisz już sylwestrowe plany. Być może pójdziesz na bal, być może zorganizujesz domówkę, a być może razem ze znajomymi pójdziecie do klubu – jedno jest jednak absolutnie pewne – chcesz wyglądać oszałamiająco. Zostało niewiele czasu, aby schudnąć, a po drodze jeszcze Wigilia i Święta – dni pełne smakołyków, którym trudno się oprzeć. Jeśli chcesz wiedzieć, co możesz zrobić, aby twoja figura prezentowała się lepiej w noc sylwestrową, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

  • Nie mierz zbyt wysoko

    Musisz pamiętać przede wszystkim o tym, iż jeśli masz sporo kilogramów do zgubienia, nie uda ci się tego zrobić w ciągu czterech tygodni. Byłoby to bardzo niezdrowe i wymagało drakońskich wyrzeczeń, które wyniszczyłyby twój organizm. Dlatego też należy założyć bardzo realny cel, czyli około 3 – 6 kilogramów. Może ci się wydawać, że to niedużo, ale w połączeniu z innymi elementami sylwestrowego planu szczupłej sylwetki z pewnością zarówno ty, jak i twoja rodzina czy znajomi zobaczycie efekt.

  • Dieta oczyszczająca

    Dieta oczyszczająca

    Niestety, nie da się obejść bez zmiany nawyków żywieniowych. Żadne ćwiczenia nie dadzą rezultatów, jeśli nadal będziesz codziennie jadła tabliczkę czekolady, pizzę albo chipsy. Musisz zdać sobie sprawę z tego, że inna dieta dobrze wpłynie także na twoje zdrowie oraz samopoczucie. Zanim jednak przejdziesz do odchudzania, warto abyś przeprowadziła jednodniową dietę oczyszczającą. Może to być na przykład monodieta składająca się z jabłek albo też zachwalana dieta owsiankowa. Pamiętaj jednak, iż taka dieta powinna trwać tylko jeden dzień, następnie należy wprowadzić zdrowe nawyki żywieniowe.

  • Zdrowe nawyki żywieniowe

    Tak naprawdę nie trzeba wiele, aby schudnąć. Nie musisz też wcale rezygnować z bardzo wielu produktów i czynić wielkie wyrzeczenia. Chodzi przede wszystkim o to, abyś potrafiła znaleźć zamienniki dla wszystkich niezdrowych rzeczy, które wcześniej zjadałaś. Pamiętaj również o regularności posiłków. Powinnaś jeść małe porcje co dwie – trzy godziny, pamiętając, aby nie przekraczać około 1800 kalorii.
    * Pij 1,5 litra wody dziennie.
    * Zmień kawę na herbatę zieloną.
    * Nie dosładzaj niczego.
    * Nie pij gazowanych napojów.
    * Ogranicz do minimum użycie soli, zamieniając ją na zioła prowansalskie.
    * Słodycze zamień na rodzynki, daktyle, orzechy.
    * Smażenie zamień na gotowanie na parze lub pieczenie.
    * Fast foody przyrządzaj tylko w domu – można stworzyć ich zdrowe, ale nadal pyszne wersje.

  • Aktywność fizyczna

    Musisz oczywiście zacząć się także ruszać. Jeśli masz taką możliwość finansową, zakup miesięczny karnet na zajęcia fitness, powiedzmy dwa razy w tygodniu. To, że wydałaś pieniądze, powinno cię zmotywować do chodzenia na nie. Możesz również ćwiczyć w domu, gdyż każda aktywność jest dobra. Odkurz stary rowerek stacjonarny albo kup matę do ćwiczeń i znajdź zestawy treningowe w Internecie. Wystarczy pół godziny dziennie, abyś po miesiącu naprawdę zauważyła różnicę i na sylwestra cieszyła się odmienioną sylwetką.

  • Pielęgnacja ciała

    Pielęgnacja ciała

    Nie możesz zapomnieć także o odpowiedniej pielęgnacji twojego ciała. Jędrna i gładka skóra prezentuje się znacznie lepiej i dzięki temu ciało wygląda szczuplej. Dlatego też wprowadź codziennie masaże ud i pośladków – możesz to robić pod prysznicem za pomocą strumienia wody i specjalnych masażerów lub po prostu gąbki. Egzamin zdadzą także cotygodniowe peelingi kawowe. Pamiętaj również o nawilżaniu skóry. Poza tym opalone ciało wygląda szczuplej – warto kupić balsam opalizujący i regularnie się nim smarować, aby uzyskać brązowy odcień.

  • A co ze Świętami?

    Najtrudniejszy moment przyjdzie podczas świąt Bożego Narodzenia. Miną już ponad trzy tygodnie twojej ciężkiej pracy nad sobą i z pewnością zobaczysz pierwsze wymarzone efekty, jednak pokusa będzie wielka. Pamiętaj przede wszystkim o tym, iż jeden obiad z rodziną, ziemniaki, sałatka z majonezem i smażone mięso nie przekreślą twoich starań. Jednak nie możesz z tym przesadzać – nakładaj sobie małe porcje, najlepiej zrezygnuj z deseru oraz ogranicz do minimum spożywanie bardzo tłustych rzeczy. To tylko dwa – trzy dni, które z pewnością uda ci się przetrwać. Kiedy będzie chciało ci się czegoś słodkiego – złap za mandarynkę. Poza tym jeśli to ty przygotowujesz święta, ugotuj także coś dietetycznego dla siebie, na przykład pieczoną roladę z piersi z kurczaka nadziewaną suszonymi pomidorami oraz fetą.