Advertising
Zakumaj.pl

Jak się skutecznie wypromować – kilka przydatnych trików

Opiekun artykułu: artur
Jak się skutecznie wypromować – kilka przydatnych trików

Jak się skutecznie wypromować – kilka przydatnych trików

Właśnie założyłeś firmę. Na pewno pochłonęło to sporo czasu i wysiłku. Ale gdybyś mógł spojrzeć w przyszłość, kto wie, czy nie zobaczyłbyś tam swojej biznesowej klęski. I to wcale nie dlatego, że twój biznesplan był kiepsko przygotowany, a produkt mało atrakcyjny czy za drogi. To nie dlatego niewiele osób go kupiło. Rzecz w tym, że wielu klientów, których nigdy nie poznałeś, bardzo chciało mieć to, co jest w twojej ofercie, tylko niestety o niej nie wiedziało. Nie wystarczy założyć firmę i stworzyć produkt. Trzeba się jeszcze skutecznie wypromować.

Advertising
Advertising
  • Zacznij od słów kluczowych

    Zacznij od słów kluczowych

    W Sieci można znaleźć tak wiele informacji, że szanse na odnalezienie właśnie ciebie i twojej firmy są mniej więcej takie same, jak na znalezienie igły w stogu siana. Na szczęście dzięki wyspecjalizowanym narzędziom masz szansę to zmienić. Wiesz już zapewne, kto stanowi twoją grupę docelową klientów. Teraz kolej na twój ruch. Trzeba zrobić coś, żeby ci klienci mogli cię znaleźć. Aby w wyszukiwarkach ukazały się nie liczne strony konkurencji, ale twoja, wykorzystaj doskonałe (w dodatku bezpłatne) narzędzie AdWords, a mianowicie planer słów kluczowych. Dzięki niemu odzyskasz kontrolę nad swoją kampanią reklamową, korzystając z list słów kluczowych.

  • Stwórz konto firmowe na Facebooku

    Stwórz konto firmowe na Facebooku

    Oprócz firmowej strony WWW warto mieć konto firmowe na Facebooku. Powinna się tam znaleźć krótka informacja o firmie i jej ofercie oraz link do strony firmowej. Elementy graficzne powinny nawiązywać do grafiki umieszczonej na stronie firmowej, koniecznie należy uwzględnić logo. Gdy coś nowego pojawi się na stronie WWW, informację o tym umieszcza się na Facebooku. Trzeba również reagować na pytania i uwagi klientów.

  • Umieszczaj filmy wideo na YouTube

    Umieszczaj filmy wideo na YouTube

    Z portalu YT korzysta bardzo wiele osób i warto tam zaistnieć. Materiały wideo – testy produktów, tutoriale, kursy – są dla twoich klientów bardzo atrakcyjne. Po pierwsze, wiele osób zdecydowanie woli oglądać niż czytać. Poza tym sfilmowany produkt prezentuje się ciekawiej niż jedynie sfotografowany, możemy zobaczyć, jak działa. Zaś dzięki poznaniu ludzi związanych z firmą przestaje ona być anonimową strukturą, co sprzyja budowaniu relacji.

  • Daj się poznać na forum

    Wybierz dobre forum, gdzie dyskutuje się na tematy, które są ci znane, bo wiążą się z działalnością twojej firmy. Oczywiście nie może tam zabraknąć twoich potencjalnych klientów. Zaloguj się i czytaj aktualne wpisy, w miarę możliwości komentując je w interesujący i wartościowy sposób. Gdy pomału wrośniesz w społeczność forum, przyjdzie czas na założenie własnych wątków oraz umieszczenie linków do swoich materiałów w Sieci (oczywiście wcześniej należy sprawdzić, czy regulamin forum tego nie zabrania). Powoli uzyskasz status eksperta i dzięki zbudowaniu takiego wizerunku zaczniesz pozyskiwać nowych klientów.

Popularne tagi
  • strona firmowa
  • sprzedaż
  • inwestowanie
  • odsetki
  • biznes
  • post
  • docelowa grupa klientów
  • filmy wideo
  • planer słów kluczowych
  • nieruchomości
  • aktywność internetowa
  • dochód pasywny
  • fanpage
  • niezależność finansowa
  • literatura
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising