Advertising
Zakumaj.pl

Jak się tworzy listę mailingową?

Opiekun artykułu: annarybnik
Jak się tworzy listę mailingową?

Jak się tworzy listę mailingową?

Lista mailingowa to bardzo cenny dla firmy zasób – baza osób zainteresowanych ofertą, promocjami i nowościami. Dysponując taką listą, jesteśmy mniej zależni od wyszukiwarek, ponieważ sami generujemy ruch na naszej stronie. Zbudowanie dobrej listy mailingowej wymaga sporego nakładu pracy, ale jest to inwestycja, która się zwraca. Można w celu zbudowania listy mailingowej skorzystać z usług profesjonalnej agencji e-marketingowej. Można także kupić gotową listę, wtedy jednak otrzymujemy adresy osób, które mogą nie być zainteresowane naszymi produktami lub usługami. Nie mamy także pewności, czy jest to baza opt-in (czy osoby, których adresy występują w zakupionej bazie, zapisały się na listę dobrowolnie). Kilka porad na temat tworzenia listy mailingowej znajdziesz w tym artykule.

Advertising
Pokaż wszystko »
Advertising
Warto zapamiętać:

Aby pozyskać adresy e-mail, wykorzystuje się odpowiednie narzędzia. Są to wyświetlające się po wejściu na stronę specjalne okna, zawierające formularz zapisu na listę adresową (pop-up), okna z formularzem pojawiające się w momencie opuszczania strony (exit splash) oraz formularz pojawiający się po najechaniu kursorem na zagięty róg strony (peel away).

Ostrzeżenia:

Należy pamiętać, że nie wolno wysyłać informacji handlowej pocztą elektroniczną bez zgody adresata. Dlatego nie powinno się korzystać z baz adresowych pochodzących z niesprawdzonych źródeł, gdyż nie mamy pewności, czy są to bazy opt-in (a więc czy dane zostały pozyskane w sposób legalny).

Popularne tagi
  • odsetki
  • subskrypcja
  • przedsiębiorstwo
  • biznes
  • nieruchomości
  • słowa kluczowe
  • procent
  • portal społecznościowy
  • dochód pasywny
  • forum
  • inwestowanie
  • profil firmowy
  • artykuły
  • sieć
  • prawa autorskie
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising