Advertising
Zakumaj.pl

Jak wykorzystać nadmiar czasu w pracy?

Opiekun artykułu: lisia
Jak wykorzystać nadmiar czasu w pracy?

Jak wykorzystać nadmiar czasu w pracy?

Mogłoby się wydawać, iż wymarzona praca to ta, w której moglibyśmy siedzieć przez 8 godzin z założonymi nogami i nic nie robić, dostając za to pieniądze. Problem pojawia się wtedy, gdy rzeczywiście trafia się nam taka możliwość. Początkowo jest fajnie. Mamy czas na to, aby porozmawiać z kolegami z pracy albo odpisać na SMS-y. Możemy w spokoju napić się kawy albo przeczytać aktualne wiadomości. Po pewnym czasie jednak wszystko może się przejeść i to, co było odprężeniem, staje się udręką. Jak radzić sobie z nadmiarem czasu w pracy?

Advertising
Pokaż wszystko »
Advertising
Popularne tagi
  • psychika
  • jak oczyścić umysł
  • fachowiec
  • śpiew
  • urzędnik
  • studia
  • media społecznościowe
  • odpoczynek
  • ubiór
  • rozrywka
  • kompetencja
  • sposoby na zdenerwowanie
  • dźwięki
  • zimna woda
  • zniechęcenie
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising