Advertising
Zakumaj.pl

Sposoby na poranek pełen energii

Opiekun artykułu: tweety
Sposoby na poranek pełen energii

Sposoby na poranek pełen energii

Poranki, zwłaszcza te pochmurne, wietrzne i zimne, które odwiedzają nas jesienią oraz zimą, nie są ulubioną porą roku większości osób. Wówczas trzeba opuścić ciepłe łóżko, dotknąć stopami zimnej podłogi i szybko przygotować się, by móc wyjść do pracy lub do szkoły. Trzeba przyznać, nie jest to zbyt optymistyczna wizja, zwłaszcza kiedy dodamy do tego przeziębienie albo zaspanie. I choć sprawa dla wielu wydaje się być naprawdę beznadziejna, to jednak są skuteczne sposoby na to, aby w takie przygnębiające poranki dodać sobie trochę pozytywnej energii. Od razu poczujesz się lepiej, kiedy z nich skorzystasz, a przy okazji staniesz się bardziej efektywna w pracy czy w na uczelni. Miłego dnia!

Advertising
Advertising
  • Bez drzemek

    Bez drzemek

    Znasz ten obrazek? Budzik dzwoni, ty go wyłączasz i nastawiasz następny, mówiąc sobie, że potrzebujesz jeszcze pięciu minut snu? Potem to pięć minut wydłuża się do trzydziestu, kiedy nie masz już wyjścia i musisz w pospiechu wstawać. Jeśli będziesz tak postępować każdego ranka, to z pewnością nigdy się do nich nie przyzwyczaisz i nigdy nie spojrzysz na tę porę dnia pozytywnie. Nastaw sobie budzik na około godziny czy półtorej przed wyjściem i wstań od razu, kiedy on zadzwoni. Nawet jeśli teraz wydaje ci się być to stratą czasu, to poniżej, krok po kroku zobaczysz, co powinnaś robić w ciągu tych kilkudziesięciu minut. Jeśli to stanie się twoją rutyną, to sama zobaczysz, że pokochasz poranki.

  • Gimnastyka

    Zaraz po przebudzeniu powinna czekać na ciebie mata do ćwiczeń. Poświęcisz im około 10 minut. Nie powinny być one jednak bardzo spokojne, gdyż ponownie by cię uśpiły, ale także niezbyt intensywne, bo twój organizm nie jest jeszcze na to gotowy. Najlepiej zrobić trochę ćwiczeń cardio na rozbudzenie, na przykład pajacyków czy biegu w miejscu oraz kilka spokojniejszych na rozciągniecie mięśni.

  • Szklanka wody z cytryną

    Po gimnastyce warto napić się nieco wody z cytryną. Szklanka wystarczy, abyś poczuła się orzeźwiona. Będzie to pierwsza z ośmiu takich samych porcji wody, które powinnaś wypijać codziennie, by odpowiednio się nawodnić.

  • Prysznic

    Prysznic

    Po napiciu się wody (rób to powoli i łykami) weź prysznic. Nie wszyscy lubią to robić rano, bo jak wiadomo, są dwie szkoły, jednak nie musi to być pełen prysznic. Wystarczy poranna toaleta, obmycie ciała, a przede wszystkim twarzy. Dzięki kilku minutom takiej toalety będziesz czuła się bardziej świeżo i rozbudzisz się do końca.

  • Śniadanie

    Niewątpliwie, jedzenie jest tym, co znacząco potrafi wpłynąć na nasz dobry nastrój. Jeśli więc przed wyjściem z domu zawsze znajdziesz czas, około dwudziestu minut, aby spokojnie przygotować swoje ulubione śniadanie, a potem wolno je zjeść, to na pewno wyjdziesz do pracy czy na uczelnię z dużym uśmiechem. Pamiętaj, że śniadanie powinno być duże i pożywne, ale nie przesadź z ciężkością i wielkością porcji. Dużo, ale lekko. Poza tym nie zapomnij spakować nieco na drugie śniadanie. To ważne, by dbać o regularność spożywanych posiłków.

Popularne tagi
  • być na kacu w pracy
  • zagadki logiczne
  • przerwa w pracy
  • nieprzespana noc
  • opanowanie emocji
  • podróżowanie
  • jak odkryć pasję
  • cel życia
  • rekrutacja
  • wiosna
  • kobieta
  • korporacja
  • terminowość
  • urlop
  • zainteresowania
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising