Advertising
Zakumaj.pl

Jak pisać dobre artykuły reklamowe?

Opiekun artykułu: artur
Jak pisać dobre artykuły reklamowe?

Jak pisać dobre artykuły reklamowe?

Współcześnie Internet to potęga. Jeśli chcesz naprawdę zaistnieć ze swoją firmą na szeroką skalę, to nie masz wyjścia, musisz się z nim zapoznać, polubić go, a przede wszystkim nauczyć się wykorzystywać go do własnych celów. Bardzo dobrą i skuteczną formą reklamy jest pisanie artykułów, w których zawarte są odpowiednie treści, nazwa produktu oraz słowa kluczowe. Jak jednak napisać taki artykuł, aby był on ciekawy i odniósł rzeczywisty sukces, a nie był przez odbiorców potraktowany jako zwykły SPAM? Sprawdź to koniecznie.

Advertising
Advertising
Wskazówki:

Jeśli niezbyt dobrze czujesz się w pisaniu ciekawych oraz wartościowych artykułów reklamujących, zwróć się do profesjonalnego copywritera. Za jego usługę zapłacisz, w zależności od długości artykułu, około 10 – 50 złotych.

  • Dobry nagłówek

    Dobry nagłówek

    Duże znaczenie ma dobry nagłówek. To w znacznej mierze właśnie od niego zależy, czy ktoś zdecyduje się wejść na twoją stronę i przeczytać artykuł. Masz dwie metody pisania odpowiednich nagłówków. Pierwsza skierowana jest do osób, które chcą się czegoś dowiedzieć i świetnie pasuje choćby do blogów. Polega ona na tym, że w nagłówek jest albo wyrażony w następujący sposób: „10 sposobów na…”, „5 mitów o…” lub też jest przewrotny („Dlaczego nie zostałam lekarzem”). Druga metoda to wzbudzanie taniej sensacji, jednak bardzo dobrze sprawdza się zarówno na młodych, jak i starszych odbiorcach. To może być chociażby taki nagłówek: „Nie do wiary! Ten mężczyzna widział UFO!”.

  • Nagromadzenie słów kluczowych

    Artykuł reklamowy ma za zadanie wypromować jakiś produkt, markę, firmę. To doskonały na to sposób. Jednakże aby był skuteczny, nie wystarczy napisać kilku pozytywnych słów – trzeba zrobić coś więcej, a mianowicie postarać się o dobre nagromadzenie słów kluczowych. Słowo kluczowe to coś, co będzie odsyłało odbiorców do naszego artykułu poprzez wyszukiwarkę. Im więcej użytych słów kluczowych, tym większa szansa, że użytkownik Internetu trafi właśnie na twoją stronę. Kluczowa fraza to może być na przykład „pensjonat Bieszczady”, „słodkie zwierzaki”, „telefon dotykowy”. Ta fraza powinna znaleźć się w tekście, najlepiej kilkukrotnie (wszystko zależy od długości tekstu) oraz w tagach, metaopisie, nagłówku, a także w każdej nazwie zdjęcia, które wrzucasz jako formę zilustrowania treści. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzać z tym nagromadzeniem. Dobry tekst czyta się naturalnie, jeśli fraz kluczowych będzie za dużo, odbiorca natychmiast zorientuje się, że to mało subtelna reklama.

  • Ciekawe treści

    Ciekawe treści

    Artykuł reklamowy jednak nie może być tylko i wyłącznie typową reklamą. Wręcz przeciwnie, powinniśmy się postarać, aby jak najbardziej użyteczny i ciekawy dla każdego odbiorcy. Dlatego też naszą reklamę powinniśmy subtelnie wpleść. Rzecz jasna, zdecydowana większość użytkowników i tak się zorientuje, że jest to forma promowania produktu, jednakże powinno ci zależeć na tym, aby ta reklama została pozytywnie odebrana i aby odbiorca zapamiętał coś wartościowego z tego artykułu. Dzięki temu jego skojarzenia z twoją firmą lub marką będą dużo bardziej pozytywne.

Popularne tagi
  • oferta handlowa
  • blog
  • promocja
  • prezentacja multimedialna
  • czcionka
  • lista mailingowa
  • mapa myśli
  • kolor
  • ekspert
  • projekt graficzny
  • katalogi firmowe
  • relaks
  • działalność internetowa
  • plecak reklamowy
  • marketing
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising