Advertising
Zakumaj.pl

Skuteczne ćwiczenia na wzmocnienie stawu biodrowego

Opiekun artykułu: gibonek
Ćwiczenie nr 1

Ćwiczenie nr 1

Większość ćwiczeń na staw biodrowy nie jest bardzo forsująca, dlatego dobrze jest poświęcić na nie kilka minut. Pierwsze z nich wymaga ustawienia się prawym bokiem do ściany. Podeprzeć się o nią prawą ręką, wyprostować plecy, głowa przed siebie, broda uniesiona. Po przyjęciu takiej postawy zgiąć w kolanie lewą nogę, chwytając ją za stopę od tyłu, lewą ręką. Stopę należy skierować w stronę pośladka. W takiej pozycji wytrzymać 10 sekund, po czym opuścić nogę w dół. Dla każdej nogi ćwiczenie wykonać 8 – 10 razy.

Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • kształtowanie pośladków
  • barki
  • sposób na smukłe łydki
  • śnieg
  • sprawność ruchowa
  • brzuszki
  • figura jabłko
  • ubranie
  • plecy
  • woda niegazowana
  • łydki
  • kręgosłup
  • pompki
  • podłoga
  • codzienny trening
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising