Advertising
Zakumaj.pl

Jak poprawnie ćwiczyć dno miednicy?

Opiekun artykułu: wrzosik
Ćwiczenie nr 1

Ćwiczenie nr 1

Pierwsze ćwiczenie wymaga stanięcia w rozkroku z wyprostowanymi plecami. Następnie ugiąć lekko kolana i chwycić rękami piłkę do ćwiczeń, krzesło albo stolik, w zależności od tego, jaki przedmiot ma się w pobliżu do wykorzystania. Po przyjęciu takiej pozycji zacisnąć okolice cewki moczowej, pochwy oraz odbytu. Zacząć odliczać do pięciu, po czym rozluźnić mięśnie i ponownie policzyć do pięciu. Powtórzyć ponownie. Ćwiczenie można na początku powtarzać 5 razy, stopniowo, wraz ze zwiększaniem możliwości mięśni zwiększając ilość zacisku oraz czasu zaciskania.

Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • szczupłe uda
  • łydka
  • sport zimowy
  • skłon
  • wzmacnianie bicepsów
  • stolik
  • śnieg
  • piłka gimnastyczna
  • wnętrze ud
  • aktywność ruchowa
  • dobry wygląd
  • figura
  • kontuzja
  • potrząsanie ciałem
  • ćwiczenia dla szczupłych
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising