Advertising
Zakumaj.pl

Jak poprawnie ćwiczyć dno miednicy?

Opiekun artykułu: wrzosik
Ćwiczenie nr 1

Ćwiczenie nr 1

Pierwsze ćwiczenie wymaga stanięcia w rozkroku z wyprostowanymi plecami. Następnie ugiąć lekko kolana i chwycić rękami piłkę do ćwiczeń, krzesło albo stolik, w zależności od tego, jaki przedmiot ma się w pobliżu do wykorzystania. Po przyjęciu takiej pozycji zacisnąć okolice cewki moczowej, pochwy oraz odbytu. Zacząć odliczać do pięciu, po czym rozluźnić mięśnie i ponownie policzyć do pięciu. Powtórzyć ponownie. Ćwiczenie można na początku powtarzać 5 razy, stopniowo, wraz ze zwiększaniem możliwości mięśni zwiększając ilość zacisku oraz czasu zaciskania.

Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • jazda na basenie
  • przysiady
  • problemy z zasypianiem
  • kości
  • ćwiczenia poranne
  • zdrowie psychiczne
  • wysyłek fizyczny
  • energia
  • nawilżanie
  • wzmocnienie pleców
  • głowa
  • mięśnie
  • ćwiczenia na miesiączkę
  • mięśnie kegla
  • peeling kawowy
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising