Zakumaj.pl

Jak wyeliminować tłuszcz z ud?

4.8 (razem głosów: 2)
Jak wyeliminować tłuszcz z ud?

Spore uda są problemem wielu kobiet. To właśnie tam odkłada się bardzo dużo tłuszczu. Przede wszystkim trzeba podkreślić, że nie ma możliwości, aby pozbyć się tłuszczu jedynie z ud. Musisz spalić kilogramy z całego ciała, aby uda się zmniejszyły. Poniżej przedstawiamy metody, dzięki którym będziesz mogła pozbyć się zbędnego tłuszczu z ud.

  • Ćwiczenia kardio

    Ćwiczenia kardio

    Tego typu ćwiczenia musisz wykonywać z odpowiednią intensywnością oraz przez określony czas. Dopiero wtedy będą mogły przynieść spodziewane rezultaty. Jeśli przyłożysz się do nich, będziesz spalała tłuszcz, a nie budowała mięśnie. W tym przypadku raczej nie jest to konieczne. Aby uzyskać efekt spalania tłuszczu, wykonuj ćwiczenia 3 – 5 razy w tygodniu po 45 minut. Intensywność takich ćwiczeń powinna utrzymywać się na poziomie 75 – 85% twojego maksymalnego tętna. Jeśli taki efekt uda ci się uzyskać, tłuszcz szybko będzie się spalał, przez co uzyskasz zadowalające rezultaty.

  • Przysiady w chodzie

    Przysiady w chodzie

    Jest to ćwiczenie, pozwalające uzyskać najlepsze efekty związane ze spalaniem tłuszczu w udach. Ćwiczenie to uruchamia mięśnie ud, o których nawet nie miałaś pojęcia. Potrzebne będą ci do tego ciężarki. Stań prosto, ze złączonymi stopami. Ciężarki trzymaj w dłoniach wzdłuż ciała. Zrób prawą nogą taki krok do przodu, aby lewe kolano prawie dotykało ziemi. Po chwili wróć do pozycji wyjściowej. Pamiętaj, aby przez całe ćwiczenie utrzymywać proste plecy. Na obie nogi powinnaś wykonać 15 wypadów nóg w 3 seriach.

  • Drop sety

    Drop sety

    Jest to ćwiczenie wyszczuplające uda. Ćwiczenie rozpocznij od podnoszenia nogami dużych obciążeń. Nie obawiaj się, że to ćwiczenie ci zaszkodzi. Wykonuje się podczas jego trwania bardzo mało powtórzeń. Podczas tego ćwiczenia powinnaś zrobić tyle powtórzeń, ile zdołasz bez zbędnego zmuszania się. Ważne jest, abyś dostosowała ciężar do swoich możliwości. Jeśli czujesz, że nie jesteś w stanie już utrzymać początkowej wagi na nogach, odejmuj powoli obciążenia i staraj się znów wykonywać próby. Najlepszym urządzeniem, na którym możesz to ćwiczenie wykonywać, jest leg press.

    Aby uzyskać najlepsze efekty, powinnaś na początek wykonać 8 powtórzeń z 70-kilogramowym obciążeniem. Następnie zmniejsz obciążenie do 60 kg i wykonaj 10 powtórzeń. Ostatnią serię wykonaj na obciążeniu 50 kg. Tym razem powinnaś zrobić 15 powtórzeń.

Czego potrzebujesz:

ciężarki

leg press

Ostrzeżenia:

Po wykonywaniu ćwiczeń na leg press, na następny dzień mogą ci doskwierać zakwasy. Nie martw się. To normalne.

Wskazówki:

Nie zmuszaj się do wykonywania ćwiczeń, jeśli już nie masz siły. Nie pomoże ci to w uzyskaniu efektów, których się spodziewasz. Słuchaj swojego organizmu. Dobrze na tym wyjdziesz.