Advertising
Zakumaj.pl

Gimnastyka poranna – jak ćwiczyć?

Opiekun artykułu: ziulia
Przeciąganie się

Przeciąganie się

Nie należy ignorować zalet, jakie ma przeciąganie, które również można potraktować jako ćwiczenie. Zamiast zrywać się z łóżka od razu po usłyszeniu dźwięku budzika, lepiej pozostać kilka minut w łóżku. Najpierw kilka sekund poleżeć w bezruchu, a następnie przeciągnąć się mocno, rozciągając nogi najdalej jak można – jeżeli na końcu łóżka ma się ramę mebla lub ścianę, można dotknąć jej palcami. Ręce wyciąga się za siebie i naciąga równie silnie, ale bez powodowania bólu mięśni. Dzięki temu całe ciało otrzyma sygnał do działania. Warto powtórzyć to 2 – 3 razy.

Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • mięśnie brzucha
  • jędrny biust
  • wygląd fizyczny
  • wydech
  • oddychanie
  • bielizna termoaktywna
  • talia
  • dmuchana piłka do ćwiczeń
  • umięśnione łydki
  • napięcie
  • ćwiczenia poranne
  • skłony
  • ćwiczenia rozciągające
  • jak ćwiczyć regularnie
  • szczupłe uda
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising