Advertising
Zakumaj.pl

Gimnastyka poranna – jak ćwiczyć?

Opiekun artykułu: ziulia
Przeciąganie się

Przeciąganie się

Nie należy ignorować zalet, jakie ma przeciąganie, które również można potraktować jako ćwiczenie. Zamiast zrywać się z łóżka od razu po usłyszeniu dźwięku budzika, lepiej pozostać kilka minut w łóżku. Najpierw kilka sekund poleżeć w bezruchu, a następnie przeciągnąć się mocno, rozciągając nogi najdalej jak można – jeżeli na końcu łóżka ma się ramę mebla lub ścianę, można dotknąć jej palcami. Ręce wyciąga się za siebie i naciąga równie silnie, ale bez powodowania bólu mięśni. Dzięki temu całe ciało otrzyma sygnał do działania. Warto powtórzyć to 2 – 3 razy.

Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • sposób na proste plecy
  • peeling kawowy
  • okrężne ruchy ramion
  • dobre ćwiczenia
  • zimny prysznic
  • sposób na smukłe łydki
  • pilates
  • napięcie mięśni brzucha
  • ćwiczenia poprawiające jędrność biustu
  • nożyce
  • plecy
  • rower
  • jak zacząć ćwiczyć
  • zestaw ćwiczeń
  • uda
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising