Advertising
Zakumaj.pl

Jak ćwiczyć 5 minut dziennie i mieć płaski brzuch?

Opiekun artykułu: kacha
Ćwiczenie nr 1

Ćwiczenie nr 1

Położyć się na podłodze albo na macie do ćwiczeń. Ręce ułożyć za głową, łokcie skierować na zewnątrz. Nogi powinny być złączone ze sobą oraz zgięte w kolanach, a plecy przylegać dokładnie do podłogi. Z takiej pozycji wyjściowej przejść do unoszenia górnej części ciała poprzez zaangażowanie w podniesienie wszystkich mięśni brzucha. Po przyjęciu tej pozy unieść nogi, ustawiając jedną pod kątem 45 stopni, a drugą obniżając nieco w stronę podłogi, rozchylić ręce. Powtórzyć ćwiczenie 10 razy dla każdej nogi.

Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • pielęgnacja ciała
  • wyszczuplanie ud
  • energia
  • smukłe ramiona
  • korzystne ćwiczenia
  • dolne partie brzucha
  • uraz
  • schorzenia kręgosłupa
  • ćwiczenia rozluźniające
  • jakie sporty uprawiać
  • metody ujędrniania piersi
  • łatwe ćwiczenia
  • nietrzymanie moczu
  • ćwiczenia kardio
  • kończyny dolne
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising