Advertising
Zakumaj.pl

Doskonały zestaw ćwiczeń na stres

Opiekun artykułu: geromo
Ćwiczenie nr 1

Ćwiczenie nr 1

Aby wykonać ćwiczenie, niezbędne jest położenie na podłodze koca albo maty do ćwiczeń. Następnie należy usiąść na piętach z rozchylonymi kolanami. Duże palce stóp muszą stykać się ze sobą. Dłonie obu rąk położyć na podłodze, wyciągając je przed siebie i stopniowo pochylając się do przodu. Od czubka palców, do łokcia, ręce powinny przylegać do podłogi.Pochylić głowę mocno, tak aby czoło również stykało się z podłogą. W takiej pozycji wziąć 5 – 6 głębokich wdechów przez nos z wydechami przez usta. Takie ćwiczenie nie tylko zrelaksuje, ale również usunie ewentualny ból głowy.

Advertising
Advertising
Popularne tagi
  • miednica
  • krzesło
  • ćwiczenia mięśni brzucha
  • ubranie
  • kobiece ciało
  • jędrny biust
  • ciało
  • zumba
  • skuteczne ćwiczenia
  • powiększanie piersi
  • obroty rękami
  • oddychanie
  • waga
  • częstotliwość posiłków
  • podniesienie pośladków
Advertising
Advertising
Advertising
Advertising